۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تاریخ ایجاد: ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۸ اسفند   تاریخ بروزرسانی: ۱۳۹۹ جمعه ۸ فروردين   

 

قابل توجه اساتید و دانشجویان  دروس دانشکده پزشکی


به اطلاع می رساند جهت برگزاری کلاس آموزش مجازی دانشجویان دانشکده پزشکی، ابتدا اساتید محترم ساعت کلاس خود را با آموزش هماهنگ نموده و سپس رابط آموزش دانشکده با واحد رایانه دانشکده ساعت کلاس را هماهنگ می نماید و آموزش ساعت قطعی کلاس را به شما استاد محترم اطلاع رسانی می کند.
واحد رایانه لینک کلاس و راهنمای برگزاری کلاس را یک روز قبل از برگزاری کلاس بر روی سایت دانشکده قرار خواهد داد از آن جایی که با توجه به تعدد برگزاری همزمان کلاس های مجازی توسط واحد رایانه،  راهنمایی و همراهی صدرصدی اساتید توسط این واحد در حین برگزاری کلاس یا دقایقی قبل از کلاس امکانپذیر نیست خواهشمند است جهت برگزاری مناسب کلاس، لطفا یک روز قبل از برگزاری کلاس این سامانه را مورد توجه قرار دهید و ضمن دستیابی به لینک کلاس و مطالعه راهنمای اجرای کلاس مجازی، فایل pdf تدریس خود را آماده نمایید تا در زمان برگزاری کلاس، مشکلات کمتری وجود داشته باشد.
لازم به ذکر است که اساتید می توانند از منزل یا هرمکان دیگر که دارای اینترنت می باشد کلاس مجازی خود را برگزار کنند و نیازی به حضور در دانشکده و اتاق خود در گروه ندارند.


کلاس های مجازی از طریق دو سامانه برگزار می گردد:


۱- سامانه اسکای روم

 

۲- سامانه ادوب کانکت


لینک هایی که با oc.kmuac.ir شروع می شوند از سامانه ادوب کانکت استفاده می کنند و لینک هایی که با آدرس sr.kmu.ac.ir شروع می شوند از سامانه اسکای روم استفاده می کنند راهنمای ادوب کانکت و اسکای روم  در سایت دانشکده در منوی سامانه کلاس مجازی قرار داده شده است.
در ضمن از همکارانی که تمایل به برگزاری کلاس آموزش مجازی برای دانشکده های دیگر دارند خواهشمند است جهت رفع مشکلات خود و جلوگیری از اختلال در امور آموزشی و رایانه دانشکده پزشکی از طریق دانشکده مربوطه اقدام کنند.


با سپاس از همراهی و همکاری شما

 

  << کلاس های مجازی دانشکده پزشکی (مقطع پزشکی  و تحصیلات تکمیلی) >>